Odlučio sam se na nesvakidašnju avanturu i to nakon što su mjere kretanja popustile. Plan je u 48 sati prijeći ću oko 3700 kilometara. Društvo će mi praviti još Kazimir Sepic. On će odvesti nešto kraću dionicu. Na dva kotača u jednom danu planiramo biti oko šesnaest sati. Nakon toga slijedi odmor u dužini od sedam sati i ponovo vožnja u komadu. Oba dana projekt se vozi samo dionicama u Hrvatskoj. Ovakva vožnja ima i svoja stroga pravila. Sve se odvija u sklopu Iron Butt Association, svjetske organizacije, koja okuplja avanturiste ovakvog tipa, ima ih više od 75 tisuća članova. Njihov moto je ''svijet je naše igralište''.
Početak i kraj rute moraju imati svoje svjedoke. Sa same vožnje potrebno je priložiti dokaznice. To su računi od goriva na kojima se vidi datum, vrijeme i adresa gdje se motociklist nalazi. Takvi računi sa svakog zaustavljanja fotografiraju se uz kilometar sat kako bi bila vidljiva kilometraža. Osim dokaznica, tu je i poštivanje prometnih pravila, odnosno pridržavanje brzine ograničenja dionicom kojom se prolazi.
Uz umor koji se nakon nekoliko sati počinje javljati, na pojedinim dionicama i vjetar bi mogao stvarati velike probleme. Cijeli projekt stoga će biti zahtjevan, jer primjerice ako prema jugu Hrvatske puše, moramo se vratiti i voziti onom dionicom gdje to vremenski uvjeti dozvoljavaju. Osim stajanja za točenje goriva, zaustavljanja u pravilu nema. Vozači koriste isključivo vodu, a kad je hrana u pitanju energetske pločice.
Koncentracija tijekom puta je na zavidnoj razini. Jedna mala greška može biti pogubna za cijeli projekt. Tehnologija u današnje vrijeme omogućuje slušanje glazbe u kacigi, možete nekoga i nazvati, no i uz sve to, vozač mora biti sto posto koncentriran. Uvelike pomaže neprestano praćenje navigacije, pa na taj način održavam vezu s okolinom, nekada i pjevam. Ono najbitnije je biti mentalno izuzetno jak kako bi odradili ovako zahtjevan projekt.
Od moto opreme se koristi ona standardna za vožnju motocikla. Što se same pripreme motocikla tiče ništa neuobičajeno za dulja putovanja. Prije samog početka potrebno je napraviti servis i otkloniti eventualne nedostatke.